Accredited Programme by:

1.Σκοπός του προγράμματος σπουδών:
Κύριος σκοπός του προγράμματος είναι να προετοιμάσει εκπαιδευτικούς, συγκεκριμένα δασκάλους για παιδιά ηλικίας 6-12 ετών, νηπιαγωγούς για παιδιά 3-6 ετών και βρεφονηπιοκόμους για παιδιά 0-3 ετών να ενταχθούν στην εκπαίδευση και να μπορούν να οργανώσουν κατάλληλα το μαθησιακό περιβάλλον για τη γνωστική ανάπτυξη των παιδιών αναλόγως ηλικίας και ειδίκευσης.
- H παιδαγωγική κατάρτιση υποψηφίων εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης (δασκάλων) και εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής (νηπιαγωγών και βρεφονηπιοκόμων) προδημοτικής και βρεφονηπιοκομικής εκπαίδευσης αντίστοιχα.
- H παραγωγή και μετάδοση γνώσης στο επιστημονικό πεδίο της δημοτικής και προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης.
- Η κατάλληλη εκπαίδευση και κατάρτιση εκπαιδευτικού προσωπικού για εργασία σε ιδιωτικά ή δημόσια δημοτικά σχολεία, νηπιαγωγεία, βρεφονηπιακούς σταθμούς αναλόγως Ειδικότητας.
Κατεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης (Primary Education)
Σκοπός του προτεινόμενου προγράμματος είναι η παροχή θεωρητικών γνώσεων και επαγγελματικών δεξιοτήτων υψηλού επιπέδου για τη στελέχωση εκπαιδευτικών οι οποίοι θα είναι ικανοί να ανταποκριθούν στην αποστολή τους ως μελλοντικοί εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης επιδιώκει τη διαμόρφωση δασκάλων που θα αντιμετωπίζουν με θετικό πνεύμα τον μετασχηματισμό της εκπαίδευσης και θα μπορούν να χρησιμοποιούν στην καθημερινή τους εργασία τις παιδαγωγικές, ψυχολογικές, κοινωνιολογικές και φιλοσοφικές θεωρίες για να καλλιεργήσουν μια κοινωνία με βάση τις αρχές της δικαιοσύνης, δημοκρατίας, ελευθερίας και ισότητας.
Κατεύθυνση Προδημοτικής Εκπαίδευσης (Pre–Primary Education)
Σκοπός του προγράμματος σπουδών του παιδαγωγικού τμήματος Προσχολικής Αγωγής και εκπαίδευσης για την κατεύθυνση Προδημοτικής εκπαίδευσης είναι η προώθηση υψηλού επιπέδου επιστημονική, τεχνολογική και επαγγελματική εκπαίδευση των φοιτητών/τριών του, ώστε να καταστούν ικανοί/έως να σχεδιάζουν, να υλοποιούν και να αξιολογούν εκπαιδευτικές δράσεις για την προσχολική ηλικία για ηλικίες από 3 έως 6, εμπλουτίζοντας την εκπαίδευση με συστηματική γνώση, εμπειρίες, κοινωνική ευαισθησία και προοπτική.
Κατεύθυνση Βρεφονηπιοκομίας (Early Childhood Education)
Συγκεκριμένα σκοπός του προγράμματος σπουδών του παιδαγωγικού τμήματος Προσχολικής Αγωγής και εκπαίδευσης για την κατεύθυνση Βρεφονηπιοκομίας είναι να παράγει την ανάπτυξη και μετάδοση γνώσεων σε επιστημονικά πεδία των σπουδών και εφαρμογών της προσχολικής φροντίδας και αγωγής, δια μέσου της διδασκαλίας και της εφαρμοσμένης έρευνας και να παρέχει στις/στους φοιτήτριες/φοιτητές τα απαραίτητα εφόδια για την άρτια και κατάλληλη επιστημονική και επαγγελματική κατάρτιση στο γνωστικό αντικείμενο της φροντίδας και αγωγής παιδιών προσχολικής ηλικίας.
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αρ. | Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος | ECTS |
1 | EDU-100 | Εισαγωγή στις Επιστήμες Αγωγής | 6 |
2 | EDU-105 | Ιστορία της Εκπαίδευσης | 6 |
3 | EDU-204 | Διαπολιτισμική Αγωγή και Εκπαίδευση | 6 |
4 | EDU-205 | Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης | 6 |
5 | EDU-428 | Διοίκηση Σχολικής Μονάδας και Εκπαίδευσης | 6 |
6 | EDU-231 | Εισαγωγή στην Ειδική Εκπαίδευση | 6 |
7 | EDU-306 | Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Αξιολόγηση | 6 |
8 | EDU-207 | Περιβαλλοντική Εκπαίδευση | 6 |
9 | ENG-145 | Αγγλικά Ι | 6 |
10 | ENG-245 | Αγγλικά ΙΙ | 6 |
11 | EDU-223 | Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης Γλώσσας | 6 |
12 | EDU-120 | Νεοελληνική Γλώσσα Ι | 6 |
13 | EDU-121 | Νεοελληνική Γλώσσα ΙΙ | 6 |
14 | EDU-175 | Οι Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση | 6 |
15 | PSY-110 | Γενική Ψυχολογία | 6 |
16 | PSY-210 | Αναπτυξιακή Ψυχολογία | 6 |
17 | PSY-310 | Εκπαιδευτική Ψυχολογία και θεωρίες Μάθησης | 6 |
18 | PSY-410 | Ψυχική Υγεία και Σχολικό Περιβάλλον | 6 |
19 | EDU-311 | Αγωγή Υγείας | 6 |
20 | EDU-312 | Παιδική Λογοτεχνία και Δημιουργική Γραφή | 6 |
21 | EDU-405 | Αναλυτικά Προγράμματα | 6 |
22 | EDU-391 | Σχολική Εμπειρία Ι | 6 |
23 | EDU-392 | Σχολική Εμπειρία ΙΙ | 6 |
24 | EDU-493 | Σχολική Εμπειρία ΙΙΙ | 6 |
25 | EDU-494 | Σχολική Εμπειρία ΙV | 6 |
ΣΥΝΟΛΟ | 150 |
Κατεύθυνση Δημοτική Εκπαίδευση
Οι φοιτητές/φοιτήτριες πρέπει να επιλέξουν 15 μαθήματα, δηλαδή 90 πιστωτικές μονάδες (ECTS) από τα ακόλουθα:
Αρ. | Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος | ECTS |
1 | EDU-280 | Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας | 6 |
2 | EDU-323 | Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας στο Δημοτικό | 6 |
3 | EDU-225 | Πρώτη Γραφή και Ανάγνωση | 6 |
4 | EDU-125 | Μαθηματικές Έννοιες στο Δημοτικό Σχολείο Ι | 6 |
5 | EDU-126 | Μαθηματικές Έννοιες στο Δημοτικό Σχολείο ΙΙ | 6 |
6 | EDU-215 | Διδασκαλία των Μαθηματικών στο Δημοτικό Σχολείο | 6 |
7 | EDU-340 | Βασικές Έννοιες της Φυσικής Επιστήμης στο Δημοτικό Σχολείο | 6 |
8 | EDU-343 | Εργαστηριακή Προσέγγιση Εννοιών της Φυσικής Επιστήμης | 6 |
9 | EDU-345 | Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο | 6 |
10 | EDU-151 | Εικαστική Αγωγή Ι στο Δημοτικό Σχολείο | 6 |
11 | EDU-152 | Εικαστική Αγωγή ΙΙ στο Δημοτικό Σχολείο | 6 |
12 | EDU-256 | Φυσική Αγωγή Ι στο Δημοτικό Σχολείο | 6 |
13 | EDU-257 | Φυσική Αγωγή ΙΙ – Η Διδακτική της στο Δημοτικό Σχολείο | |
14 | EDU-416 | Μουσική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο | 6 |
15 | EDU-436 | Μουσειακή Αγωγή και Εκπαίδευση | 6 |
16 | EDU-445 | Διδακτική της Ιστορίας | 6 |
17 | EDU-487 | Θεατρική Αγωγή και Θεατρικό Παιχνίδι | 6 |
18 | EDU-498 | Πτυχιακή Εργασία Ι | 6 |
19 | EDU-499 | Πτυχιακή Εργασία ΙΙ | 6 |
ΣΥΝΟΛΟ | 114 |
Κατεύθυνση Προδημοτική Εκπαίδευση
Οι φοιτητές/φοιτήτριες πρέπει να επιλέξουν 15 μαθήματα, δηλαδή 90 πιστωτικές μονάδες (ECTS) από τα ακόλουθα:
Αρ. | Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος | ECTS |
1 | EDU-206 | Ιστορία της Προσχολικής Αγωγής | 6 |
2 | EDU-203 | Διδακτική Μεθοδολογία στην Προσχολική Εκπαίδευση | 6 |
3 | EDU-212 | Προσχολική Παιδαγωγική | 6 |
4 | EDU-407 | Γνωστική Ανάπτυξη και Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Προσχολική Αγωγή | 6 |
5 | EDU-115 | Μαθηματικές Έννοιες στην Προσχολική Ηλικία | 6 |
6 | EDU-235 | Εικαστικές Εφαρμογές στη Προσχολική Ηλικία | 6 |
7 | EDU-241 | Οι Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση | 6 |
8 | EDU-353 | Διδακτική των Φυσικών Επιστημών στην Προσχολική Εκπαίδευση | 6 |
9 | EDU-369 | Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση | 6 |
10 | EDU-473 | Μουσική Αγωγή και Κίνηση στην Προσχολική Ηλικία | 6 |
11 | EDU-487 | Θεατρική Αγωγή και Θεατρικό Παιχνίδι | 6 |
12 | EDU-363 | Διαιτητική-Διατροφή | 6 |
13 | EDU-364 | Συμβουλευτική Γονέων | 6 |
14 | EDU-488 | Παιχνίδι και Μάθηση | 6 |
15 | EDU-249 | Κουκλοθέατρο | 6 |
16 | EDU-220 | Γλωσσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία | 6 |
17 | EDU-439 | Οργάνωση και Λειτουργία του Νηπιαγωγείου | 6 |
18 | EDU-498 | Πτυχιακή Εργασία Ι | 6 |
19 | EDU-499 | Πτυχιακή Εργασία ΙΙ | 6 |
ΣΥΝΟΛΟ | 114 |
Κατεύθυνση Βρεφονηπιοκομικά
Οι φοιτητές/φοιτήτριες πρέπει να επιλέξουν 15 μαθήματα, δηλαδή 90 πιστωτικές μονάδες (ECTS) από τα ακόλουθα:
Αρ. | Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος | ECTS |
1 | EDU-206 | Ιστορία της Προσχολικής Αγωγής | 6 |
2 | EDU-203 | Διδακτική Μεθοδολογία στην Προσχολική Εκπαίδευση | 6 |
3 | EDU-212 | Προσχολική Παιδαγωγική | 6 |
4 | EDU-407 | Γνωστική Ανάπτυξη και Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Προσχολική Αγωγή | 6 |
5 | EDU-115 | Μαθηματικές Έννοιες στην Προσχολική Ηλικία | 6 |
6 | EDU-235 | Εικαστικές Εφαρμογές στη Προσχολική Ηλικία | 6 |
7 | EDU-473 | Μουσική Αγωγή και Κίνηση στην Προσχολική Ηλικία | 6 |
8 | EDU-475 | Κινητική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία | 6 |
9 | EDU-488 | Παιχνίδι και Μάθηση | 6 |
10 | EDU-487 | Θεατρική Αγωγή και Θεατρικό Παιχνίδι | 6 |
11 | EDU-249 | Κουκλοθέατρο | |
12 | EDU-220 | Γλωσσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία | 6 |
13 | EDU-364 | Συμβουλευτική Γονέων | 6 |
14 | EDU-363 | Διαιτητική-Διατροφή | 6 |
15 | EDU-218 | Εισαγωγή στην Αγωγή και Φροντίδα του Βρέφους | 6 |
16 | EDU-328 | Αγωγή και Φροντίδα Βρέφους & Νηπίου Ι | 6 |
17 | EDU-329 | Αγωγή και Φροντίδα Βρέφους & Νηπίου ΙΙ | 6 |
18 | EDU-440 | Οργάνωση και Λειτουργία του Βρεφονηπιοκομικού Σταθμού | 6 |
19 | EDU-498 | Πτυχιακή Εργασία Ι | 6 |
20 | EDU-499 | Πτυχιακή Εργασία ΙΙ | 6 |
ΣΥΝΟΛΟ | 120 |